Al-kisah transmission line.....

aku seperti tersua2 hari ni..aku nak mintak maaf kat korang semua..
al kisah..esok exam transmission line..kami pon punye la seronok..
sebab lecturer kami tu baik..suruh kami belajar sendiri..
berbekalkan buku yg tebal la gak..
kitorang terkial2 study..padahal esok dah nak exam..
hari ni baru bukak buku tu..dah macam2 usaha kami wat..
sampai siap cari tok guru lain..thanks la kat tok guru encem tu..
sebab dia bagi ilmu yg berguna untuk saye..
yang bengangnye hari ni..saye rase saye dah terlambat 15 minit dari mase yg dijanjikan..
dengan bersungguh2 saye berlari2 kecil seolah2 berlari dari safa ke marwa
[kemaruk nak g umrah plak aku nih]korang tahu tak..aku siap tak tukar baju..
pk kan kesian korang tunggu aku..tapi....sampai2 je kat cafe..
insan yg dijanjikan nak study same2 ngan aku tu tak de lagi..
hui..aku dah la musim nak period ni..dah la presure ngan masalah family,final exam yang tak seperti yang dirancang..
mula la naik angin kalo mase cm terabai..aku ngan geram nye call jabatan yang berkaitan..
lagi marah bile dapat tahu ade orang tak siap lagi..GERAM......!!!!!!
kalo lecturer yg lambat tak pe la..kite ni student..kna la tgu lecturer..
so kepada jabatan yang berkenaan tu..next time jangan dok ingat2 kan aku "kol 4 tau jannah..kol 4 tau jannah"
padahal kol 4.15 pon korang tak de lagi..lain kali cakap cm ni.."kol 4.30 tau jannah"..
tak pon cakap cm ni.."tak pasti kol bape..kite g la same2"baru la tak menyakit kan hati aku..
sebab selame ni,aku kalo orang kate nak sekarang,aku cm cepat je datang..
sepantas SUPERMAN spender kat luar pon sanggup laju2..bile aku dapat je sms "jannah" aku dah tahu dah dia nak ape..
so next time jangan wat aku cm ni lagi k..aku ni marah kejap je..
tapi tu la..kalo korang kena marah teruk la jadi nye..
setelah marah2 ni..aku nak mintak maaf la..
kalo korang ade terase hati ke,terkecik ati ke aku marah2.
aku marah korang tak nak buat soalan pon sebab aku sayang kat korang..
takot tak dapat jawab soalan esok..so cm sia2 je la kite cari tok guru encem tu..
AKU BTL2 NAK MINTAK MAAF KALO AKU SELALU MARAH2 KORANG,PUSH2 KORANG...
SESUNGGUHNYA NIAT AKU CM TU NAK KORANG LAGI STUDY SMART..AKU TAK NAK SAMPAI KORANG JATUH CAM AKU..
akhir kata..majulah pompuan cantik sedunia..
**UNTUNGKAN JADI POMPUAN CANTIK..??...Hu...

2 kumen peminat gajebo:

Leeya|Na said...

relax..
take it easy..
we have discuss about this..
kite mcm adik beradik
air dicincang tak kan putus
mmg kutuk2 tapi tak sampai kt aty..
mulut je lancang..time marah suma keluar kan..
so conclusion yer..
buat mcm biasa..

Noor Liyana Mehfar

wanie said...

erm...
sndri mau igt laa..
2 sume commonsense kn??
msg2 da bsar kn??
dont act like childish anymore ;)