untitled

huw..sorang2 dlam bilik
tiba teringat kt geng gajebo..
buat ape ntah dorang..
kalau ley nk lepak jer ngan gajeb geng..
tapi keje yg berlambak dowh..
marsha da reduce kut keje dia sbb dia rajin bertanya org..
aku ni leka jer..haha

wanie-syida-yana ezrin-jannah
diaorang dah berjaya bukak satu cawangan telekom malaysia kt shah alam ye kwan2..
haha..tahniah babe..aku bngga dgn korang..:)

sian pulak dgn dilla..
disebabkan kenderaan yg terhad..
dia kene tggl..
sorang2 dlm bilik..
aku dgn marsha tak habis2 kelas..adoi.

echa pkai cheong sam-labuh
pergi interview..siap bertaichi depan interviewer kut..kidding lol.

aku dgn marsha mock job interview ari jummat ni..
sape la nk soal ni..jauhkan mdam azriaty dgn sir roy plz..

huhu..tadi aku potong queue wanie utk bermandi..
sory babe..aku mmg cmtuh..kosong je aku terus mandi.
pasni keje cam gajeb geng nyer toiletries ni..
hehe..

k lah..aku nak siapkan lab yg berlambak ni..
that all from me..

yours sincerely,
-cik leeya-

0 kumen peminat gajebo: