A sOng dEep frOm My hEaRt =)

"seperti yang kau minta -chrisye"

Maafkan aku tak bisa memahami maksud amarahmu..
Membaca dan mengerti isi hatimu..

Ampuni aku yang telah memasuki kehidupan kalian...

Mencoba mencari celah dalam hatimu
..

Aku tahu ku takkan bisa..

Menjadi seperti yang engkau minta..

Namun selama nafas berhembus
Aku kan mencoba..
Menjadi seperti yang kau minta..
.

Aku tahu dia yang bisa
..
Menjadi seperti yang engkau minta
..
Namun selama aku bernyawa

Aku kan mencoba
..


>>fReNz 4EveR~WaNiE piRaNa (*_^)

6 kumen peminat gajebo:

Leeya|Na said...

wawawawa..
wanie pemandu merbahaya..
nnti g genting kite oye2..

~RAgAm~GAJEBO~ said...
This comment has been removed by the author.
wanie said...

hahhahahahaaaa...
bkn merbahaya laa jz xtreme jew ;)

Nuruljannah BadrulHisham said...

"This post has been removed by the author."..sape yg wat jadi cm ni eh..??

Leeya|Na said...

extreme pun..
aku suka tp kau bwk aku seriau dowh..haha..
tape2..naik rollercouster kt genting..
seakan2 mcm ko bwk..ok la tuh..boleh dibiasakan..haha;p

wanie said...

hahahhahhaaa...
siotnye leeya =P
xpe2..lu tggu!!(mcm dialOg pe ea..??) ;)