Oc Part 1


Al-kisah..ai-yeepppp...ehem2..setelah lama senyap nye blog ni..aku updated kan dengan cerita budak2 gajebo..mestilah budak gajebo takkan nk cte pasl geng lain kan selain Gajeb Crew..haha..Poyo ckit..so today 10/7/2009..budak2 gajeb except for Leeya Sengal, Jannah Giler and Dilla Senget..hehe..so paham2 jela sape je yg ada..gajeb crew selain 3 org hamba Allah tu telah mengikuti kursus utk menjadi OC ( orientation committee)..betol ke aku eja??..belasah je kan..


at first, all budak2 gajeb ni telah pun mengisi form atau borang dalam BM yer utk menjadi Oc tu lah..bape kali explain da ni..yg jadi ketua nya Jannah Giler..haha..sorry babe..sbb miss J ni penah jadi Oc..sem bape eh..aku pun tak tahu coz miss J ni tak glamour mana pun..haha..Oc baik kut..uweeekkkk..;p..


miss J pun amek borang kt Student Affairs..eh student affairs eh jannah?..lupa lah..tnye jannah ah..aku tahu borang tuh da ada kt bilik miss D..aku balik kelas tgk budak2 gajeb masing2 da sibuk isi borang..miss J dengan berlagak duk atas kerusi + silang kaki dengan berselendang..mengisi borang di atas meja miss D..ceh..mentang2 penah jadi Oc..berlagak an..lol..kidding!..aku dgn miss J ni stock kutuk depan yer..gaduh pun direct je..takda simpan2 ha..lol..sbb ape miss J berselendang?..maksud ye tuh maseh pakai tdung lah..sbb hari tuh juga tarikh tutup yer..so geng gajeb lain pun dngan penuh tekun mengisi..selesai mengisi form tuh..miss J dengan sape eh pg lah antar..


fuh..tggu punya tggu..dalam awal june kut..bulat dpt call dari Ustaz azahari..bulat on call dengan ustaz tuh..bulat tnya ustaz " bila daftar?" "saiz baju M " "terima kasih ustaz "..so terang lagi nyata siap bersuluh lg..bulat diterima jadi oc..pastu diikuti oleh budak2 gajeb lain..kecuali yg 3 hamba Allah tu lah..diorang kene daftar pada 8julai2009..birthday aku tuh..wey gajeb.mana hadiah aku..lol











kami Noor liyana Mehfar , NurulJannah , Noradillah tumpang gembira dan mengucapkan

CONGRATULATIONS!!!

1 kumen peminat gajebo:

Nuruljannah BadrulHisham said...

tgu..OC Part 2 menyusul...